«آزمون» بالاخره برای تیم مورینیو گلزنی کرد

نجات رم به دست سردار

سرمربی تیم فوتبال آ اس رم:

آزمون انتخاب مدیر باشگاه بود | یک مهاجم دیگر جذب می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال آ اس رم گفت: در ایتالیا مدیر باشگاه به من پیشنهاد داد تا سردار آزمون را جذب کنیم. وی نه به عنوان مهاجم اصلی من بلکه یکی از مهاجمانم است.
کد خبر: ۱۴۲۰۶۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار با هلاس ورونا درباره جذب سردار آزمون، اظهار داشت: آزمون هنوز بازیکن ما نیست. برایم سخت است تا درباره او حرف بزنم. او در رم است و اصلا نمی‌دانم که قراردادش را امضا کرده یا نه. من او را بازیکن رم نمی‌دانم چه برسد به روملو لوکاکو که بازیکن چلسی است.

وی افزود: می‌توانم بگویم باشگاه‌هایی هستند که بازیکنان در آن‌ها انتخاب می‌شوند و کسانی که می‌آیند، اولین انتخاب‌ها هستند، حتی در ایتالیا اما در انگلیس شما آزاد هستید تا پرونده بازیکن مورد نظر خود را باز کنید. ما در شرایط متفاوتی هستیم و آنچه از سوی مدیر به من پیشنهاد شد، آزمون بود اما نه به عنوان مهاجم اصلی بلکه به عنوان یکی از مهاجمان.

سرمربی تیم رم گفت: اگر حال وی خوب باشد می‌تواند به ما کمک کند؛ اما مدیر باشگاه گفت که مهاجم دیگری می‌آید و من از این موضوع خوشحال شدم. اگر مهاجم دیگرمان باکیفیت باشد، گزینه‌های خوبی در خط حمله خواهیم داشت. من آرامم و منتظر هستم.

سردار آزمون روز گذشته برای انجام تست های پزشکی به رم آمد. او قرار است به صورت قرضی از بایرلورکوزن با گزینه خرید ۱۲ میلیون یورویی به آ اس رم بپیوندد.

طبق گفته سایت رم‌پرس، ورود این ملی پوش ایرانی با استقبال کم هواداران رم مواجه شد و آن‌ها از وضعیت بدنی این بازیکن و وضعیت او در جام ملت های آسیا ابراز نگرانی کردند اما گفته شد او به رم قول داده که در این مسابقات شرکت نکند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها